حل مشکل ساین(کرک) کردن برنامه‌ها برای همیشه در گوشی‌های نوکیا

حل مشکل ساین کردن برنامه ها به طور کامل و برای همیشه و پایان پادشاهی ساین

 

امروز آمده ایم تا با یک پست طلایی مشکلات ساین و ساین کردن برنامه ها را به طور کامل برطرف کنیم . مطمئن باشید بعد از خواندن کامل این پست و اجرای مرحله به مرحله گفته های ما به طور کامل از شر ساین کردن راحت می شوید . همان طور که خودتان هم می دانید اکثر نرم افزار های جالب برای موبایل مانند ir –remote  ( برای گوشی های s603rd  اینفرارد دار مانند n73 و 5700 ) نیاز به ساین دارد . دلیل ما هم تا به حال برای معرفی نکردن نرم افزار ir –remote  ( کنترل تلویزیون ) برای گوشی های سری 60 ویرایش سوم همین نیاز نرم افزار به ساین بود که به امید خدا در پست های  بعدی نرم افزار ir-remote  را هم برای گوشی های سری 60 ویرایش سوم قرار می دهیم .

پس با دقت توضیحات ما را دنبال کنید . این مطلب به طور کامل از سایت موبایل‌ها دات کام کپی برداری شده.

 

خوب به امید خدا آموزش را شروع می کنیم : ابتدا نرم افزار Y_Browser  که در ادامه مطلب برای دانلود گذاشته شده است را دانلود کنید و در گوشی خود نصب کنید . سپس برنامه ای دیگری در ادامه مطلب با نام HelloCarbide وجود دارد که باید آن را هم دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید .حال باید فایل مربوط به گوشی خود که با نام installserver است را در ادامه مطلب دانلود کنید و این فایل را به مموری کارت گوشی خود و به پوشه ای با نام دلخواه مانند SIGN انتقال دهید . ( به عنوان مثال E : SIGN ) که در این جا E همان مموری کارت شماست و SIGN  نام پوشه ای با نام دلخواه است که شما فایل مربوط به گوشی خود یعنی installserver را که در ادامه مطلب دانلود کرده اید را توسط کامپیوتر و  RAM READER  یا کابل به این پوشه انتقال داده اید .
پس فایل های دانلودی 3 مورد شد .

1- دانلود نرم افزار Y_Browser و نصب آن بر روی گوشی
2- دانلود نرم افزار HelloCarbide و نصب آن بر روی گوشی
3- دانلود فایل installserver که در ادامه مطلب برای هر مدل گوشی گذاشته شده است .

نکته مهم اینکه پس از نصب نرم افزار Y_Browser  آیکون این برنامه در قسمت My Own  گوشی نمی رود و در منوی اصلی پوشه ای با نام Yucca tools ساخته می شود که آیکون برنامه Y_Browser در داخل این پوشه قرار دارد .

حال به داخل پوشه Yucca tools بروید و با انتخاب آیکون برنامه Y_Browser به داخل برنامه بروید . خوب حالا با زدن دکمه منو گوشی به صفحه اصلی گوشی بروید ( به هیچ وجه  از برنامه Y_Browser خارج نشوید و با فشردن کلید منو و رفتن به صفحه اصلی گوشی این برنامه را به حالت Minimize در بیاورید . )

حال با رفتن به قسمت My Own گوشی ( قسمت برنامه های نصبی )  به داخل برنامه HelloCarbide که آن را از ادامه مطلب دانلود کردید و بر روی گوشی خود نصب کردید بروید . پس از ورود به نرم افزار HelloCarbide از منوی Options گزینه اول یعنی Menu 1 را انتخاب کنید

حال در این قسمت با پیغامی روبرو می شوید که شما باید yes را انتخاب کنید .

خوب حالا گوشی شما دیگر توانایی باز کردن برنامه های نصبی را ندارد . نگران نباشید در پایان کار با یک بار خاموش و روشن کردن گوشی این مشکل از بین می رود . هشدار ما برای اینکه نرم افزار Y_Browser را نبندید دقیقا به خاطر همین بود که شما بعد از زدن گزینه YES در نرم افزار HelloCarbide دیگر قادر به اجرای برنامه ای نیستید و فقط می توانید از برنامه هایی که قبلا آن ها را باز کرده اید استفاده کنید که شما نرم افزار Y_Browser را از قبل باز کرده بودید . حالا با نگه داشتن دکمه منو گوشی آیکون Y_Browser را می بینید که با انتخاب آن به داخل نرم افزار می روید .پس از ورود به محیط اصلی برنامه Y_Browser شما در این جا چهار درایو همانند درایو های کامپیوترتان با نام های C و D و E و  Z می بینید . ( توصیه می کنیم به هیچ وجه کاری با درایو های D و Z  نداشته باشید )

درایو C مربوط به حافظه داخلی گوشی شما یعنی PHONE MEMORY  و درایو E  همان طور که گفته شد مربوط به حافظه جانبی شما یعنی MEMORY CARD  می باشد .حالا باید  به مسیری که فایل installserver مخصوص به گوشی خود را در آن جا کپی کرده اید بروید که ما در این جا E : SIGN را مثال زده ایم .حال شما باید توسط جوی استیک گوشی خود درایو E ( مموری کارت ) را انتخاب کرده و به پوشه ای که فایل مربوط به گوشی خود را در آن جا کپی کرده اید بروید که ما در اینجا پوشه SIGN را مثال زدیم .

پس از ورود به این پوشه باید فایل installserver را مشاهده کنید .

خوب حالا در پایین نرم افزار Y_Browser در سمت چپ و راست دو گزینه Back  و Option موجود است که شما باید گزینه Option  را انتخاب کنید . با انتخاب گزینه Option  نواری رو به بالا باز می شود که شما باید از این نوار گزینه دوم یعنی EDIT  را انتخاب کنید . با انتخاب گزینه EDIT  و حرکت جوی استیک گوشی به سمت راست دو گزینه دیگر با نام های COPY  و PAST  وجود دارد . ( دوستان کپی بردار از سایت موبایل ها دات کام  با این دو گزینه آشنایی کامل دارند  ) .

خوب حالا با انتخاب گزینه COPY - شما اقدام به کپی فایل installserver می کنید . خوب پس از کپی کردن فایل installserver دوباره به صفحه اصلی برنامه Y_Browser بروید . خوب حالا توسط جوی استیک گوشی خود درایو C را انتخاب کرده و مسیر  C:\Sys\Bin را طی کنید .

یعنی ابتدا به درایو C رفته و سپس پوشه  Sys رفته

و سپس پوشه Bin را انتخاب کنید .

( این پوشه ها بعد از انتخاب گزینه Yes در نرم افزار HelloCarbide قابل دسترسی می شوند و قبل از این کار این پوشه ها مخفی و غیر قابل دسترس هستند ) حالا اگر مسیر را درست طی کرده باشید باید  در این قسمت فایل های زیادی با پسوند Pyd. را ببینید .

حالا دوباره با انتخاب گزینه Option دوباره به گزینه دوم یعنی EDIT بروید اما این بار باید گزینه PAST را انتخاب کنید تا فایل installserver در این قسمت کپی شود .

حالا با انتخاب گزینه EXIT از برنامه ی ‏Y_Browser ‏ خارج شوید .

حالا یک نفس عمیق بکشید ……. تبریک می گوییم . شما سد بزرگ ساین را به طور کامل و برای همیشه  از جلوی پای خود برداشتید . از این به بعد می توانید  نرم افزارهای ساین نشده را خیلی راحت و همانند نرم افزارهای دیگر بر روی گوشی خود نصب کنید . در واقع کپی کردن فایل  installserver در قسمت  C:\Sys\Bin باعث می شود که نیاز نرم افزار ها به ساین بر روی گوشی شما از بین برود .  این روش هک بر روی چهار  گوشی n73 و n95 و 3250 و 5700 که در دسترس بود بدون هیچ مشکلی تست شده. جا دارد در پایان  از هکران خارجی که این روش را اختراع کردند و آن را در معرض عموم گذاشتند و ما هم آن را با توضیحات و عکس های کامل در اختیار شما قرار دایدم تشکر و یادی کنیم .  حالا می توانید با خیال راحت به نصب نرم افزار آنتی ویروس kaspersky  نیاز به ساین دارد بپردازید . اگر توضیحات خیلی زیاد و طولانی شد فقط به خاطر این بود که افراد مبتدی و تازه کار با مشکل مواجه نشوند . این روش ساده ترین و عملی ترین و سریع ترین روش هک گوشی و خلاصی از شر ساین و بدون دخالت کامپیوتر است .

با تشکر سجاد صفا


دانلود نرم افزار Y_Browser ‏با حجم 256 کیلوبایت

دانلود نرم افزار HelloCarbide با حجم 21 کیلوبایت

————————————————-

دانلود فایل installserver برای گوشی های سیمبیان 9.1( Pre-FP1 )

Nokia E60Nokia E62Nokia E65Nokia E70Nokia N71Nokia N73 / N73 Music EditionNokia N77Nokia N80Nokia N91 8GBNokia N92Nokia N93Nokia N93i

—————————————————–

دانلود فایل install server برای گوشی های سیمبیان 9.2( FP1 )

Nokia 5700 XpressMusicNokia 6110 NavigatorNokia 6121 classicNokia 6120 classicNokia 6124 classicNokia 6290Nokia E90 CommunicatorNokia N76Nokia N81Nokia N81 8GBNokia N82Nokia N95 8GBNokia N95Nokia N95-3 NAM

————————————————–

دانلود فایل installserver برای گوشی نوکیا 5500

————————————————–

دانلود فایل installserver برای گوشی نوکیا 3250 ورژن  4.14

دانلود فایل installserver برای گوشی نوکیا 3250 ورژن 4.60

( با وارد کردن کد #0000#* در صفحه اصلی گوشی خود می توانید از ورژن نوکیا 3250 خود اطلاع پیدا کنید )

—————————————————

دانلود فایل installserver برای گوشی نوکیا E50

—————————————————

دانلود فایل installserver برای گوشی E61

—————————————————

پسورد تمامی فایل ها : www.mobileha.com

نظرات 63 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ب.ظ http://ihc-master.blogfa.com

درود
به منم سر بزن
خوشحال میشم
بدرود

Mazyar پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://ali_soleymanian1267@yahoo.com

خیلی از لطف شما ممنونم البته فایلها رو گرفتم که انجام بدم .چه بشه و چه نشه خیلی گلی و کار درست .آرزو مند آرزوهات

مدیر پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://WWW.P30.IN

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار جالبی داری میتونی با یه دامنه خوب زیباترش کنی
3 دامنه رایگان برای شما
منتظرت هستیم

نادر سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://nader159@gmail.com

سلام و دست شما درد نکند. پسوند فایلها sisx هست. چطور در n70 n72 و 7610 نصب می شود.

علی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ

در مورد گوشی ان ۷۸چطور؟جواب میده؟

سجاد جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ

با عرض سلام من این نرم افزار ها رو که نصب میکنم وداخل درایو c میروم و پوشه syn را که باز میکنم فدلری به نام bin ندارم
خواهش می کنم راهنمایی ام کنید

نیما یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام.از اینکه به فکر ما هستید ممنون.ولی این برنامه ybrowse خودش ساین نشده پس ما در همون مرحله اول میمونیم.لطفا راهنماییی کنید.

هکر جوان سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
من با این روش قبلا سه تا گوشی ۶۱۲۰ رو کرک کردم که ورژن همشون ۵ و خورده ای بود اما دو تا گوشی ۶۱۲۰ به دستم رسیده که ورژن اونها ۶ و خورده ای هست. هلو کاربید روی اونها کار نمی کنه یعنی بعد از زدن منو۱ برنامه بسته میشه.
اگه روش جدیدی دارید بفرمایید
javan.math2006@gmail.com

کیوان پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ق.ظ http://meshky-poshan.blogfa.com

سلام دوست عزیز من توی گوشیم که ان 82 هست امتحان کردم احساس می کنم جواب نمده فدات thanks goodbye see you later

مهمان سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام.من همه مراحل و با مشقت زیاد اجرا کردم.اما در نهایت که می خواستم installservero extract کنم میزد no viewer found! نمیدونم کرک شده یانه.بیشتر برنامه ها روش نصب نمیشه.از کجا باید بفهمم.

زبیر شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ق.ظ

سلام من همه برنامه هارونصب کردم ولی منو1که میزنم برمیگرده روصفحه اصلی لطفاراهنمایی کنید

علیرضا شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ http://asarlove10495.blogfa.com

آقا دمتون گرم.4 سال بود که تو هک 5700 مونده بودم نمیدونید چه گره ای از کارم باز کردید دستتون درد نکنه

جواد دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

آقا خسته نباشید مراحل رو طی کردم امابعد از زدن کلیدmenu1 در hellocarbide این نرم افزار بسته میشه
چیکار بکنم
ممنون

مهدی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام
من گوشی n95 رو آژدیت کردم ُ نمیدونم ربطی داره یا نه ولی الان این برنامه hellocarbid وقتی گزینه مورد نظرو میزنم میژره بیرون

عبدالباسط پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام
دوست عزیز من گوشیم نوکیا 5700 بود به کمک تو دیگه برای همیشه از دست ساین راحت شدم.از لطفت ممنونم.برات آرزوی موفقیت می کنم.

عارف پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام
من گوشیم نوکیا n78 هست. همیشه دنبال یه برنامه درست و حسابی برای ساین گوشیم بودم که توسط راه حل شما تونستم حلش کنم. ممنونم دوست عزیز

amir جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ق.ظ

سلام دوست عزیز من تمام مراحت را مو به مو رفتم اما در اخر اون سوالی را که گفتی که میپرسه باید گزینه yes را بزنیم از من نیامد و از برنامه میاد بیرون گوشیم هم nokia n85 هست .چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

amin شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام دوست عزیز،گوشی من نوکیا6120 ورژن 6.1 که به هیچ وجه نتونستم ساینش کنم.لطفا کمکم کنید.مر30.

امیر سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://WWW.AMIRANA.BLOGSKY.COM

سلام
وبلاگ خییییلی خوبی داری
خوشحال میشم به وبلاگ منم یه سری بزنی
راستی با تبادل لینک هم موافقم
خبرشو بده

اصغر سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

مال من bin نمیاد

اصغر سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

asgar.shakeri@yahoo.com

mohsen سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

agha in barname ha jofteshon expire certification mide. chekar konim?
mohsen7177@yahoo.com

سلام سجاد خان دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://shahekavir.blogfa.com

من گوشیم ۵۸۰۰نوکیاست برای بیشتر برنامه هایی که میخوام روگوشیم نصب کنم باید ساین کنم برام شده دردسرُ-تو اسامی گوشیها که خوندم اسم ۵۷۰۰بود ولی گوشی من نبود گفتم امتحان کنم شاید بشه ولی برنامه های اصلی که شما گفتید اصلا روگوشیم نصب نشد اگه ممکنه منو راهنمایی کنید واقعا ممنون میشم مشکل ساین کردن گوشیم حل بشه
خیلی نوکرتم منتظر راهنماییت هستم
بای

پارسا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام
دوست عزیز برای ویواز هم جواب میده این روش ؟!!

hossein جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

باسلام و خسته نباشید....گوشی 6120 دارم پوشه ی sysداخل گوشیم وجود نداره تا گوشیم ساین بشه میتونید مشکل از کجاست؟اگه میشه برام ایمیل کنید با تشکر فراوان...hmssmh23@yahoo.com

amir چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://amirhos90@yahoo.com

باسلام وخسته نباشید اگر می شه برای گوشی 5800xpressmusic هم برنامه ساین رابزاریند ممنون

علی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام n95 دارم مراحل را طی کردم تا آنجا که رفتم به داخل برنامهHelloCarbide بعد از اینکه Menu 1 رو انتخاب کردم به جای اینکه گزینه yes&no بیاید از برنامه خارج شد و هک صورت نگرفت با تشکر اگه کسی تونست مشکل رو حل کنه به من ایمیل کنه با تشکر aliaalaminasab@yahoo.com

javad دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

آقا این کار رو نمیشه رو ویواز انجام داد ؟؟
installserver نداره ؟؟
اگه داره و میتونید بزارید لطفا با میل یا مسنجر به هم اطلاع بدید javad_nehriri@yahoo.com

لعنت سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

نوکیاان73من این هارو هم certifice erroreمیده من چه کنم؟

جیگر طلا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام به دوستان من هردو تا شو نصب کردم ولی برنامه hello car گزینه yes no نداره ................؟؟؟؟؟؟ چه کنم............؟؟؟؟ گوشیم e52 هست

محمد دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.kasbedaramad22.blogsky.com

javad جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ http://JAVAD_FAT70@YAHOO.COM

سلام
من یه 6120 کلاسیک دارم تو این مدت روش های زیادی رو برای ساین کردنش امتحان کردم ولی هر کدوم تو یه جا به مشکل برخورده
وقتی secman رو نصب می کنم بعد از نصب می خوام اجراش کنم اول یه خوش امد گویی می کنه بعد ok می کنم از برنامه خارج میشه وقتی دوباره بر می گردی تو برنامه این متن رو نشون می دهwelcome to the installation of که کار دیگه ای نمی تونم بکنم
تو روش دیگه ای هم که با y_browser و helloCarbide انجام میشه بعد از نصب دو برنامه وقتی می ری تو برنامه helloCarbide و گزینه menu1 رو انتخاب می کنی هیچ سوالی ازم نمی شه و در نتیجه فایل C:/sys/bin نشون داده نمی شه

مشخصات گوشیم nokia 6120 classic V 06.01
گوشی رفیقم هم 6120classic V 05 بود رو به راحتی با secman ساین کردم ولی این نمی شه

از دوستان خواهش می کنم اگه می تونند راهنمایی کنند-راهنمایی هر چند کوچک شما می تونه به حل شدن این مشکل کمک کنه خواهشن دریغ نکنید

سعید سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

داداش سلام خدا خیرت بده هرچی میخوای بهت بده خیلی حالکردم اعصابم خورد میشد اینقد برنامه هام و تم هام نصب نمیشد-واقع یه مشکل من و حل کردی خدا مشکلت رو حل کنه-بازم دنمت گرم چاکرتم-سعید

ایمان یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ق.ظ

اقا دمتون گرم

پویان جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
نمیدونید چه باری از دوشم برداشتید دستتون درد نکنه راحتم کردید

مهدی یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ق.ظ

آقا ممنون از راهنماییتون ولی من یک مشکلی دارم هنوز.متاسفانه گوشی من E7هستش و در مطلب شما فایل install server واسه دانلود نداره.چیکار میتونم بکنم.اگه راهنمایی کنید واقعا ممنون میشم

khajehamiri69@yahoo.com

Ghammaz چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

دمتون داغق.....
حال کردم

دور90 چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.dour90.blogfa.com

دم همه تون گرم. واقعاً حال کردم.
خدا بهتون خیر بده

Amir یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام دوست غزیز من این ساین کردن رو خیلی لازم دارم همه 3 برنامه هم دانلود شد اما نصب نمیشن به نظر میرسه خود این فایلها ساین شده نیستند و خب طبیعتا نصب هم نخواهند شد لطفا راهنمایی کنید راستی برنامه ریموت رو هم حتما بزارید البته یکی شو نصب کردم ولی لینکز کد خواست که نفهمیدم منظورشو_موبایل من‎ ‎‏ هم هست nokia n73

بکن کس خواهرت یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ق.ظ

خوارکسده جواب ملت رو بده برنامه خرابه بیخانواده

بکن کس خواهرت یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ق.ظ

کیرم تو کس و کون خواهر مادرت

anahitafarshid سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:55 ق.ظ

سلام، با حمایت مقام معظم رهبری، آقایان روحانی و ظریف مهارتهای خود را در انجام مذاکرات و حل مشکلات پیچیده نشان داده‌اند. به آنها اجازه دهید تا امور مربوط به سیاستهای خارجی‌ ایران در منطقه را نیز به عهده بگیرند.

anahitafarshid سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:55 ق.ظ

سلام، با حمایت مقام معظم رهبری، آقایان روحانی و ظریف مهارتهای خود را در انجام مذاکرات و حل مشکلات پیچیده نشان داده‌اند. به آنها اجازه دهید تا امور مربوط به سیاستهای خارجی‌ ایران در منطقه را نیز به عهده بگیرند.

anahitafarshid چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:41 ق.ظ

سلام، با حمایت مقام معظم رهبری، آقایان روحانی و ظریف مهارتهای خود را در انجام مذاکرات و حل مشکلات پیچیده نشان داده‌اند. به آنها اجازه دهید تا امور مربوط به سیاستهای خارجی‌ ایران در منطقه را نیز به عهده بگیرند.

anahitafarshid چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:42 ق.ظ

سلام، با حمایت مقام معظم رهبری، آقایان روحانی و ظریف مهارتهای خود را در انجام مذاکرات و حل مشکلات پیچیده نشان داده‌اند. به آنها اجازه دهید تا امور مربوط به سیاستهای خارجی‌ ایران در منطقه را نیز به عهده بگیرند.

anahitafarshid پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام، با حمایت مقام معظم رهبری، آقایان روحانی و ظریف مهارتهای خود را در انجام مذاکرات و حل مشکلات پیچیده نشان داده‌اند. به آنها اجازه دهید تا امور مربوط به سیاستهای خارجی‌ ایران در منطقه را نیز به عهده بگیرند.

anahitafarshid پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام، با حمایت مقام معظم رهبری، آقایان روحانی و ظریف مهارتهای خود را در انجام مذاکرات و حل مشکلات پیچیده نشان داده‌اند. به آنها اجازه دهید تا امور مربوط به سیاستهای خارجی‌ ایران در منطقه را نیز به عهده بگیرند.

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:14 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ق.ظ

anahitafarshid پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام، حماسه اقتصادی در پسا تحریم متحققق خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد