وظیفه

وظیفه ی اصلی تو آن است که خویشتن حقیقی ات را همچون طوماری باز کنی. تو همچنین وظیفه داری به دیگران نیز کمک کنی تا دل و گام های خود را استوار سازند و به عنوان افرادی یکه و بی بدیل پا در راه بگذارند. برای تحقق این وظایف ، باید برای دیگران فرصتی فراهم کنی تا آنها نیز بتوانند احساسات خویش را ابراز کنند ، آرزوهاشان را نشانت دهند و رویاهاشان را با تو سهیم شوند .

* بدی را محکوم کن ، اما نه آدمهای بد را . آدم های بد نیز مانند تو انسان اند و در مسیر کامل ساختن خویش تقلا می کنند .

* با سلاح عشق به پیکار بدی ها برو . هر انسانی در طلب بی پایان کشف خویشتن است : این طلب را دوست بدار و محترم بدان .

* هیچوقت فراموش نکن که دنیا زشت نیست ، دنیا تیره و تار نیست ، دنیا ویرانگر نیست ، عمل تهی از عشق آدمی دنیا را به این روز انداخته است .

*تو باید الگو باشی ؛ اما نه الگویی کامل و بی عیب و نقص و دور از دسترس ، بلکه الگویی انسانی و بس انسانی . انسان بودن ، برترین قله ای ست که می توانی آن را فتح کنی . (( انسانیت ، بام زندگی است .))

* باید بدانی که از دگرگونی گریزی نیست ، و اگر دگرگونی را در مسیر عشق و کشف خویشتن خویش بیندازی ، همواره خوب و مثبت خواهد بود . (( زندگی ، عاشقانه زیستن است . ))

* باید بدانی که نمی توان محبوب همگان شد . محبوب همگان شدن ایده آل است ، اما عملی نیست . چنین ایده آلی در عالم خاکی به دست نمی آید . عالمی دیگر بباید ساخت و از نو ، آدمی . می توانی آلویی شوی رسیده و درشت و آبدار ، اما فراموش نکن هستند کسانی که آلو دوست ندارند .

* باید این را نیز بدانی که اگر بهترین آلوی جهان هستی و محبوب تو آلو دوست ندارد ، توان آن را داری که سیب باشی . اما فراموش نکن که اگر سیب شوی ، بهترین سیب دنیا نیستی . در حالی که می توانی بهترین آلوی دنیا باشی .

* حتی اگر همگان تو را دوست ندارند ، تو همگان را دوست بدار . تو دوست نداری که دوست داشته شوی ، تو دوست داری که دوست بداری . مهم آن است که دلی پر مهر داشته باشی .

* اگر همگان را دوست بداری و یکی از آنها عشق تو را پس بزند ، دلیلی برای یاس و سر خوردگی وجود ندارد . او را مقصر ندان . او آمادگی پذیرش عشق تو را نداشته است . تو عشق خود را با قید و شرط ابراز نمی کنی . تو عشق می ورزی ، زیرا موهبت عشق ورزیدن را داری . تو عشق نمی ورزی که در ازای آن محبت دیگران را جلب کنی . تو عشق می ورزی،زیرا می توانی عشق بورزی.(( عشق،هدف عشق است . ))

مکتوب پائولوکوئلی

نظرات 1 + ارسال نظر
عوض کردن آدرس وبلاگ به داتکام همراه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://Www.33IR.Com


سلام
اگر میخواهید این امکانات را رایگان داشته باشید
1- صفحه خانگی _HomePage_شدن خودکار >بدون اجازه< صفحه وبلاگ شما در مرورگر های بازدیدکنندگان
2- عوض کردن نام وبلاگ خود به نام کوتاه و دلخواه با پسوند داتکام
33IR.Com.نام وبلاگ خود.Www
3- امکان معرفی وبلاگ شما توسط بازدید کننده ها به یکدیگر
4-نمایش آمار وبلاگ شما از قسمت کنترل پنل سایت
برای این کار
به سایت
WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد فرم را پر کرده و آدرس وبلاگ خود را صحیح وارد کنید و مراحل را تا آخر بروید

در آخر آدرس جدید خود را به دوستان خود بدهید یا تبلیغ کنید تفاوت بازدید کننده ها رااحساس خواهید کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد