دلبر...

آن دلبر من آمد بر من
زنده شد ازو بام و در من
گفتم:‌" قنقی امشب تو مرا
ای فتنه من، شور و شر من."
گفتا:‌"بروم، کاری است مهم
در شهر مرا،‌ جان و سر من!"
گفتم:‌"به خدا،‌ گر تو بروی
امشب نزید این پیکر من
آخر تو شبی رحمی نکنی
بر رنگ و رخ همچون زر من؟
رحمی نکند چشم خوش تو
بر نوحه و این چشم تر من؟
بفشاند گل گلزار رخت
بی اشک خوش چون کوثر من."
گفتا: "چه کنم چون ریخت قضا
خون همه را در ساغر من؟
خامش! که اگر خامش نکنی
در بیشه فتد این آذر من
باقیش مگو تا روز دگر
تا دل نپرد از مصدر من

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام عزیزم
میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم عصر (عج) را به شما و خانواده محترم شما تبریک عرض می کنم
امیدوارم همیشه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد