معرفی یک سایت ایرانی

http://www.p30tabligh.com

امروزه جدیدترین و موثرترین راه جهت بازاریابی تبلیغات الکترونیکی می باشد . شرکت های      بسیاری در سرتاسر دنیا با استفاده از این روش به سود های کلانی دست یافته اند . در دهه ی اخیر ایران نیز در این زمینه رشد قابل ملاحظه ای داشته است .

برای بهره گیری از خدمات سایت بایستی ابتدا در سایت ثبت نام نمائید . پس از ثبت نام رمز عبوری برای شما ساخته می شود و به ایمیلتان ارسال می گردد .

با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در قسمت ورود اعضا می توانید وارد دفتر کار خود شوید . سیستم در ابتدای کار 10000 ریال موجودی به عنوان هدیه به حساب الکترونیکی شما ارسال می کند که می توانید از آن برای دادن 100 عدد مشاهده رایگان تبلیغ خود استفاده نمائید .  توجه داشته باشید با مراجعه به لینک مشاهده تبلیغات می توانید با مشاهده هر تبلیغ 100 ریال دریافت نمائید . زمانی که به حداقل برداشت یعنی 70000 ریال رسیدید می توانید با مراجعه به صفحه ی انتقال از حساب الکترونیکی به حساب بانکی مبلغ مورد نظر خود را از حساب الکترونیکی خود به حساب بانکی خود (که در صفحه ی انتقال از حساب الکترونیکی به حساب بانکی از شما خواسته می شود) منتقل نمائید . در ضمن در دفترکار شما لینک آبی رنگی وجود دارد که با می می توانید با قرار دادن در وبلاگ خود و یا فرستادن آن در چت برای دوستان خود این سایت را به دیگران معرفی نمائید و در ازای هر ثبت نامی که با لینک شما انجام پذیرد مبلغ 100 ریال به حساب الکترونیکی شما افزوده می شود .

http://www.p30tabligh.com